Vesihieronta-allas SPA AQUATIC 3 / AQUATIC 3 DEEP
Kuvaus
Aquatic 3 on paras monitoimiuima-allas. Uima-alueella on tilavan uimaradan lisäksi kaksi istumapaikkaa, ja lähellä on kylpylä, jossa on runsaasti tilaa 5 hengelle. Passion Swim Spas -altaat on varustettu tehokkailla pumpuilla erinomaisen suorituskyvyn ja vähätehoisen suodatuspumpun tehokkuuden takaamiseksi.
Tekniset tiedot:
- Mitat: 580 x 224 x 126 cm / 580 x 224 x 155 cm
- Istumapaikkoja: 6 kpl.
- Lepotuoleja: 2 kpl.
- Hierontasuihkujen lukumäärä: 74 kpl.
- Hybridilämmitys Sähkölämmitys
- Tilavuus: 12600/14500 litraa.
- Paino ilman vettä: 1550/1700 kg.
Toiminnot:
- Pehmeät niskatuen tyynyt LED-polttimolla: 4
- StarBrite sisäinen LED-valojärjestelmä
- Ulkokulman LED-valaistus
- Otsonipuhdistusjärjestelmä
- Synergistinen vedenkäsittelyjärjestelmä
- 5/4 Erittäin tehokas Walk-On-suojus
- Wi-Fi
Sähköjärjestelmä:
- Jännite 230/380V
- Virta 380 V - 20 A / 230 V - 40 A
- Ohjausjärjestelmä Balboa GS523DZ
- Valo (18 x monivärinen LED)
- Elektroninen yläohjaus Balboa TP600
Technical specification
- Istumapaikkojen määrä 6 kpl.
- Lepotuolien lukumäärä 2 kpl.
- Korkeus, mm 1260 / 1550
- Leveys, mm 2240
- Pituus (mm) 5800
- Paino 1550 / 1700
Shipping information
Yrityksemme ensisijaisena tavoitteena on toimittaa laadukkaimmat tavarat asiakkaille heille sopivana ajankohtana heidän valitsemaansa paikkaan.
Toimitamme tavarat kaikkiin maailman maihin, jos et löydä tarvitsemaasi maata tai kaupunkia toimitusosoitetta valitessasi, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai soita puhelinnumeroon, toimitushinta lasketaan erikseen.
Toimitus on aina saatavilla.
Toimitustiedot:
Tilauksesi valmisteleminen lähetettäväksi kestää 2-3 arkipäivää siitä hetkestä, kun maksu on saapunut liikkeen pankkitilille. Kun tilauksesi on valmis, se luovutetaan kuriirille toimitusta varten.
Toimitusaika:
Toimitus kestää yleensä 8-10 arkipäivää, mutta isommissa tai isommissa tilauksissa toimitusaika saattaa kestää kauemmin.
Huomaathan, että tilauksia ei käsitellä, lähetetä tai toimiteta viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.
Enimmäistoimitusaika ei saa ylittää 4-6 viikkoa.
Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun tilaus noudetaan ja lähetetään varastoltamme. Heti kun tilaus on lähetetty, asiakas saa sähköposti-ilmoituksen, jossa on kaikki tilauksensa seurantatiedot. Toimitusehdot voivat muuttua määränpään syrjäisyydestä riippuen.
Verkkosivustolla oleva toimitusaika on likimääräinen.
Yritys ei vastaa mahdollisista toimitusviiveistä.
Yhtiö ei vastaa sähköasentajien tai rakentajien uudelleenjärjestelyistä.
HUOM! Jos et ole saanut tilaustasi yllä mainitun ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kotiinkuljetushinnat
Toimituskulut kaikkialla Euroopassa lasketaan kuriiripalvelun määrittämien hintojen mukaan.
Ennen tavaran toimitusta kuriiri järjestää sinulle sopivan toimitusajan puhelimitse (arkisin ma-pe 8.00-17.00).
Toimituskulut eivät sisälly verkkokaupassa ilmoitettuun tuotteen hintaan.
Toimituskulut lisätään ostoskorin arvoon.
Tavaroiden kokoelma
Kun vastaanotat toimitetun tavaran, tarkista lähetyksen (pakkauksen) kunto, varmista, ettei pakkaus ole vääntynyt tai vaurioitunut. Jos epäilet, että paketti on vaurioitunut tai vääntynyt, älä allekirjoita pakettiasiakirjoja ja palauta paketti kuriirille. Jos paketti on kunnossa, allekirjoita lasku (konossementti) tai muu lähetyksen siirto-vastaanottoasiakirja. Allekirjoitettu asiakirja on todiste siitä, että tilatut tavarat on toimitettu sinulle.
Ostaessaan tuotteita, joiden pituus on yli 2,4 metriä, asiakkaan on ehkä järjestettävä purku.
Tavaran palauttaminen
Teemme parhaamme pakataksemme meiltä ostetut tavarat. Valitettavasti joskus voi tapahtua vahinkoa kuljetuksen aikana. Vaikka et tiedä, onko jokin vaurioitunut vai ei, on aina hyvä ottaa kuvia saapuneesta paketista älypuhelimella, niitä tarvitaan siltä varalta, jos sisällölle sattuu haittaa.
Jos näet merkkejä vahingoittuneesta pakkauksesta, toimi seuraavasti:
1. Ota valokuvat pakkauksesta ja varmista, että vauriot ovat näkyvissä.
2. Pura tilauksesi ja tarkista, ovatko tuotteet vahingoittuneet, ota kuva vahingoittuneesta tuotteesta.
3. Jos rikkomuksia tapahtuu, ilmoita siitä meille sähköpostitse [email protected]
HUOM! Kaikki vaurioituneita tai rikkinäisiä tuotteita koskevat reklamaatiot on esitettävä yhden (1) työpäivän kuluessa toimituspäivästä. Yrityksen on saatava täydelliset tiedot ja kuvaus kirjallisessa muodossa sekä kuvat vaurioituneesta tuotteesta.
Jos ostaja kieltäytyy ottamasta vastaan toimitettuja tuotteita, jotka eivät ole viallisia, hänen on maksettava tavaran palautuskulut meille.
Jos sinulla on pyyntöjä tai kommentteja tavaroiden toimituspalveluista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Otamme ehdottomasti toiveesi huomioon.